لوگو ایزوگام خلیج فارس

09135216017

مشاوره تلفنی

ایمیل

info@ayeghkhalijfars.com

شنبه تا پنج شنبه

از ساعت 8:00 الی 22:00

بهترین ایزوگام از نظر کیفیت کدام است؟

از نظر کیفیت بهترین ایزوگام به عوامل زیادی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت بهترین ایزوگام ها باید این مقاله را مطالعه کنید. همچنین برای ایزوگام های باکیفیت می توانید به نمایندگی عایق خلیج فارس در یزد و یا تلفنی مراجعه و از خدمات آن ها بهره مند شوید. مشاوره و بازدید رایگان می باشد.

مشتریان همیشه از ما می پرسند که مطمئن ترین و باکیفیت ترین  برند عایق ایزوگام برای سقف چیست؟ ما می گوییم ایزوگام باید با توجه به منطقه آب و هوایی که در آن زندگی می کنید انتخاب شود. این اولین نکته ما به شما است. به عنوان مثال در ارومیه، تبریز، سنندج و سایر مناطق سردسیر، انتخاب بهترین بازار پشت بام با شهرهایی مانند تهران، مشهد، شیراز،یزد یا سایر شهرهای ایران متفاوت است.

بهتر است ابتدا با ویژگی ها و ویژگی های کیفیت ایزوگام آشنا شوید، می توانید با بررسی ویژگی ها و خصوصیات ایزوگام به کیفیت آن پی ببرید و در نهایت آن را در قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید.

روش های شناخت ایزوگام مرغوب

سوال اینجاست که بهترین ایزوگام از نظر کیفیت کدام است؟ راه های تشخیص کیفیت بالای ایزوگام چیست؟ بسیاری از افراد در انتخاب ایزوگام تردید دارند. زیرا ایزوگام باکیفیت بادوام و مقاوم است و ساختمان را در برابر عوامل جوی و نفوذ رطوبت محافظت می کند.

اگرچه ایزوگام های با کیفیت پایین تر ارزان تر هستند و به همین دلیل احتمالاً مشتریان زیادی را به خود جذب می کنند، اما حقیقت این است که این نوع محصولات پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و تأثیر منفی می گذارند و باعث تخریب ساختمان می شوند. . با مطالعه در این راستا یا مشاوره می توان به مزیت ایزوگام درجه یک و استاندارد دست یافت.

کارشناسان نیز جهت شناخت ایزوگام مرغوب موراد زیر را بررسی می کنند:

  • ضخامت ایزوگام
  • وزن ایزوگام
  • مقاومت و انعطاف پذیری در سرما
  • مقاومت و میزان انعطاف پذیری در گرما
  • مقاومت در برابر نور شدید خورشید
  • مدت زمان ماندگاری
  • عدم نفوذ نم و رطوبت
  • عدم فرسودگی در مدت زمان کوتاه
  • مقاومت در برابر کشش

کیفیت بالای ایزوگام را افرادی که اطلاعات و تجربه کافی دارند تشخیص می دهند. مردم می توانند با کمک متخصصان در این زمینه با محصولات باکیفیت آشنا شوند. شما میتوانید با شماره 09133590178 تماس بگیرید تا از قیمت ایزوگام های باکیفیت و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

زیرا عدم آگاهی برخی افراد و تبلیغات ناسالم باعث مشکلات بیشتر و در نتیجه هزینه و زمان بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارائه محصولات باکیفیت می توانید به وب سایت عایق خلیج فارس مراجعه نمایید.

یکی از عوامل قیمت گذاری ایزوگام شرق به نوع قیر ایزوگام بستگی دارد که هرچه کیفیت بالاتری رو داشته باشد مطمئنا روی قیمت ایزوگام نیز تاثیر میگذارد.

موارد زیاد دیگری هم در این موضوع دخالت دارند که اگر بخوایم به یک مورد دیگه بپردازیم پلیمر استفاده شده در ایزوگام هست که علاوه بر این موارد ذکر شده ضخامت هر یک از رول ها و وزن آنها روی قیمت نهایی ایزوگام شرق تاثیر گذار است.

 شما خرید ایزوگام خود را به صورت عمده انجام دهید میتوانید با قیمتی پایین تر ایزوگام شرق را از وب سایت عایق خلیج فارس تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *